hey!

U CLICK THE LINK
U READ MY THING.
and thankyou followers!

Hey.I'm Fira Afrina. I hate something that is not preety, but for me, nothing is not. everyone is perfect,beautiful,amazing,because everyone has the advantage.dalam bahasa malayu : KELEBIHAN :)

Monday, January 2, 2012

Ze Last Time

hai,
assalamualaikum
saya amirah frina azman .k.a fira azman,
 dengan ini,
saya akan mmmberitau korang semua
bahawasanya, ini adalah last post saya.
before saya masuk asrama,
sedih dohh.
aku tak pack barang lagi,
tak gosok baju lagi.
tak ke mcm ...
aku sedih, sebab
yes, aku kene tinggalkan keAnnoying-an aku dgn family
kemanjaan aku dengan family.
kepemakan aku ,
kene tinggalkan semua kene hidup sndiri,
eh,lagi satu, KEMALASAN aku.
hmm
nnt aku dah tak dgr mak aku
kejut aku .
nnt aku dah tk dgr bapak aku panggil
*ninaaa ninaaa!  pergi tolong ayah*
takpun yang ni
ni peberet ni.
* prummm! guruh dah bunyii, tak benti2 lagi makan *
ni pun ni pun
* dah guruh taufan semua ni, berhentilah makan *
aku dah tak gauh dgn abang aku lagi nnt
nnt abang dah takde pukul2 bontot aku, pukul2 perut aku,
tumbuk2 aku.
nnt dh tak bersihkan taik rara,
tak dpt smbut rara beranak.
tak dapat kacau kakak aku ,
tak dpt jumpa abang mirul.
hmm :/
hows my life is gonna be?
plain? bored? 
or 
else?
ive been thinking about this, so do ibu.
she think about it too
i dont know how.
and my friends 
 i miss u guys :
hope.
everything gonna be fine.